If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Пише Х28-II , каквото и да значи. Предпазителя е 10А , и би трябвало да е до тези , които са за габаритите ( F6 F7, и те са по 10А)
Що не докараш колата ми се мъчиш ?
Е как да дойда,гъмжи от ченгета по пътя
Мъките бяха огромни ,но проблемът е решен.
Проверена цялата инсталация и последно остана оборотомер.........
Да,ама като закачихме буксата на оборотомера всичко вече е ОК
Голям ужас беше ,цял ден ровене по инсалацията,бушончета.....
Огромни благодарности на всички !!!!!!!!!!!
Краси , не вярвам обаче проблема да е в самата букса ( не , че не е невъзможно). Препоръчвам ти да свалиш оборотомера и да презапоиш спойките на самата букса.
Краси , не вярвам обаче проблема да е в самата букса ( не , че не е невъзможно). Препоръчвам ти да свалиш оборотомера и да презапоиш спойките на самата букса.
Добре,ще го накарам пак да я огледа.
Ами след проверка на абсолютно всички бушони и кабели стигнахме до оборотомера.Разкачихме го установихме че до там всичко е ОК и решихме че проблемът е в него.Нямаше време да го разглежда и решихме да го върнем обратно с идеята днес да пробвам с друг оборотомер.Да,но след закачване на буксата всичко се оправи.Остана днес или утре да се оправи един мост на задните светлини /от него на таблото свети чека за изгоряла крушка/
Абсолютно вярно.
При мен проблемът беше в куплунга и "ще я водя на доктор" да го презапои.
Някой ден ,ама не сега....
Поне знам къде да търся причината ако пак изгаснат.........
Comment